fredag 4 juli 2014

Träning


Skulle skriva lite om min träning men hade ingen bra bild till det, så det får bli en bild på vår ros och mina nyinköpta flip-flop istället. Har aldrig tidigare gått med flip-flop men fått reda på att man måste ha sådana att använda när man duschar, får inte riskera att man trampar på något och fötterna skadas.
Släpade mig iväg på till gymmet idag och gjorde ett pass med "funktionell cirkel" du jobbar järnet på en station i 45 sekunder och vilar i 15 sekunder när du går till nästa station. Idag var det fokus på magen, kommer nog att kännas imorgon. Himla bra träning, cyklade även dit och hem. Hela våren har jag tränat på gymmet, bara gruppträningar, men känner att det ger mig mer. Har även gått utanför min komfortzon och testat många nya pass. 3 pass i vecka har nog varit det minsta men ofta 4-5 pass, har mått så himla bra av att ge allt och varit helt slut efteråt. Gymmet har även många "utepass" på konstgräs och det har även blivit en hel del sådana, skönt att kunna träna utomhus, även när det ibland har varit riktigt kallt, men du tränar ju dig varm.


1 kommentar: